blog aku...

on Saturday 17 December 2011


knapa kita perlu buat blog?.. untuk apa?.. knapa?.. itu persoalan yang selalu bermain dalam fikiran aku.. tetapi bila melihat perkembangan sekarang.. aku rasa kite memang perlu ada blog.. sekadar untuk meluahkan apa saja perasaan kita. tidak kira la.. ketika gembira ke.. sedih ke.. blog boleh menjadi tempat yang sesuai untuk meluah perasaan yang terpendam. setiap orang mempunyai sebab yang tersendiri untuk membuat blog.. ada yang nk menambah pendapatan.. ada yang suka2.. ade yang nk meluahkan perasaan... tetapi bagi aku pulak.. sekadar suka2.. xde ape2 pn target aku untuk permulaan nie.. just mengikut peredaran semasa.. org lain ade... aku pn nk ade blog juga... hehehehe..
ok... aku rase ini je dulu sepatah dua kata dari aku... next time... insyaallah aku tambah lagi dgn fakta2 yang lebih menarik.. so.. aku harap ramai yang follow aku nti.. ok... papai... cawwww :-)

p/s : tQ azharadzuan
Ranking: 5

{ 4 ulasan... read them below or add one }

Zeyta said...

all the best... selagi x cuba...kita takkan tau...:) blogging mmg best...:)


18 December 2011 at 14:48
shat mashuri said...

thanks.. jd semangt nie... hehehe


18 December 2011 at 16:27

Post a Comment

Daisypath Friendship tickers
 
© Shat Mashuri | All Rights Reserved
D.I.Y Themes ByBelajar SEO